me

"A nevetés kegyelmével született, és azzal a bizonyossággal, hogy bolond a világ. És ez volt minden vagyona..."

u in the sun

Képek igazítása

the universe says screw you dear dora

2012.04.24. 21:42 :: Riika

ma majdnem olyan voltam, mint amilyen öt éve lettem volna. majdnem felhívtam valakit, hogy megtudjam, hogy valaki egészen más hogy van.

majdnem.

de én nem tehetem meg. nem, mert ha megtenném akkor ez az egész értelmét vesztené. akkor olyan lenne mintha tényleg nem változott volna semmi sem. pedig ez a változás mindennél jobban kell.

most rajta a sor. 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://riika.blog.hu/api/trackback/id/tr354471647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása