me

"A nevetés kegyelmével született, és azzal a bizonyossággal, hogy bolond a világ. És ez volt minden vagyona..."

u in the sun

Képek igazítása

a halhatatlan kedves

2011.01.15. 21:27 :: Riika

Tegnap, úgy este félhét és nyolc óra között, visszavonhatatlanul lezártam életem eddigi leghosszabb és legjelentősebb szakaszát. Azt a szakaszt, melyet egész pöttöm kislánykorom óta, bő tizenkét éve magammal hordoztam, mely a részem lett, talán a legjobb, a legszebb, a legtisztább részem.

Nem is tudnám megszámolni, hányszor kaptam magam azon, hányszor ébredtem arra, hogy a fejemben futamok futamokat kergettek, hogy C-dúr a D-dúrral vetekedett, hogy Grieg és Chopin és Liszt és a többiek nem hagytak nyugodni. Egész életemben mást sem tettem, mint zenéltem. Zenéltem versben, zenéltem prózában, zenéltem zongorán. A zene volt az én halhatatlan kedvesem. S most nincs tovább, vége van, hivatalosan vége van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://riika.blog.hu/api/trackback/id/tr212586539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása